Eszter in DC

Eszter in DC

Két keréken

2015. október 13. - Szerelmem, Budapest

Anna ajánlására vágtam bele a bringázásba itt, DC-ben. A dolog pikantériája mindössze annyi, hogy habár régóta szeretném Budapesten kipróbálni a Bubit, de mindig féltem az ottani forgalomtól - így aztán utoljára 18 éves koromban bicikliztem, akkor is egy békés, 5000 lelkes faluban, ami azért nem ugyanaz, mint az Egyesült Államok fővárosa. Egyébként nagyon ösztönző a környezet, az éves és havi bérlet is rendkívül kedvező árú, ezenkívül nagyon sok biciklis sáv van szerte a városban. Így aztán én is nekieredtem, és habár az első időszakban folyamatosan imádkoztam útközben, most már egyre jobban megy a dolog, bringával járok mindenhová, dolgozni is. 

Nagyon szórakoztató, hogy a weboldalra belépve figyelemmel kísérhetek legalább tizenötféle statisztikai adatot. Például eddig 24 utam volt, majdnem 6 órát bicajoztam, kb. 75 kilométert. Eközben 2000 kalóriát égettem el és 7 liter benzint spóroltam. 

Sok környéket megismerek így, amit egyébként csak a föld alatt látnék. Csak az emelkedők ne lennének! Nap mint nap emlékezhetek arra, hogy a Capitol Hill, ahol lakom, tényleg egy dombra épült. Néha azt érzem, hegyre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterindc.blog.hu/api/trackback/id/tr997963704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása