Eszter in DC

Eszter in DC

Első jelenet

2015. szeptember 25. - Szerelmem, Budapest

A reptéren kezdődött az érzés, a hatalmas amerikai zászlóval, ami alatt bebocsátásra vártam többszáz sorstárssal együtt. Aztán a reptérről bevezető soksávos autóúton tovább erősödött, de biztossá csak a ház, a környék megpillantásával vált: egy filmforgatás közepébe csöppentem. Sosem jártam még itt, mégis minden ismerős, hiszen - a szocializmusban eltöltött óvodáskoromat kivéve - egész életemben szivárogtak be a képek az amerikai mindennapokból a tudatomba, tudatunkba. Ez biztonságérzetet is ad, de a legerősebb az a káprázat, hogy egy film díszletei közepette töltöm a napjaimat. Csakhogy időközben kiderült, hogy ennek a filmnek én vagyok a főszereplője!

Ez az oldal lehetőséget ad arra, hogy egy kicsit mégis az általam sokkal jobban kedvelt rendezői szerepbe helyezkedjem, és megmutassam a helyszínt, a mellékszereplőket és a kalandjaimat azoknak, akiket annyira szeretek. Hátha valahogy sikerül őket is belevarázsolni a filmbe...

(Az első ijedtségben a fotóim minősége hagy kívánnivalót maga után, de ez javulni fog, ígérem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterindc.blog.hu/api/trackback/id/tr137819760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása