Eszter in DC

Eszter in DC

A legrémisztőbb ünnep

2015. november 21. - Szerelmem, Budapest

Lassan itt a Háladás, és én még Halloweenról sem írtam. Ennek a fő oka talán az, hogy nekem október 31. mindig is a reformáció ünnepe marad, abban pedig, hogy a holtak szelleme visszajárna, és el kellene ijeszteni, nem igazán hiszek. Ennek ellenére mókás látni, mennyire megmozgatja itt az embereket, már hetekkel előtte megjelennek a banyák, szellemek, pókhálók és pókok, rosszabb esetben akasztott emberek, csontvázak és sírkövek a kertekben. 

A legviccesebb részről, a gyermekek cukorkéregető akciójáról sajnos lemaradtam, pedig be is vásároltam egy jó adag odaadni-valót, amit többkilós zacskókban árultak külön erre a célra. Mások viszont nem voltak ennyire felkészültek, mint azt az este felfedezett feliratok bizonyították. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eszterindc.blog.hu/api/trackback/id/tr558095822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása